KLANTENSERVICE
NEEM CONTACT MET ONS OP
Vragen hebben ?
Ze kunnen worden beantwoord in our FAQ.
We hebben geprobeerd zo ongeveer alles te behandelen wat u moet weten.
U kunt ons ook e-mailen op: info@regenboogfashion.nl
of vul ons contactformulier in:
FAQ
01
Wat moet ik doen als ik het product dat ik heb gekocht wil retourneren of annuleren?
Als uw bestelling is verzonden, door ons te informeren dat u het product binnen 14 werkdagen vanaf het moment dat de lading arriveert, zult retourneren,
u kunt het retourneren in de originele verpakking, compleet en ongebruikt.
03
Wanneer zal de terugbetaling/annulering van het product dat ik annuleer?
Het proces voor geretourneerde producten is als volgt:
Het product wordt na ontvangst gecontroleerd op naleving van de retourvoorwaarden.
Als het product aan de retourvoorwaarden voldoet, wordt het retourproces binnen 7-14 werkdagen afgerond.
05
Hoe kan ik de groothandelsprijs van de producten achterhalen?
We hebben kortingen op basis van het bedrag dat u krijgt over het aantal verkopen dat in onze producten is gespecificeerd. Hoeveelheden en kortingen onder de productprijs
Het staat aangegeven in de tabel.
07
Welke betalingswijzen kan ik gebruiken?
Ik ben een alinea. Klik hier om uw eigen tekst toe te voegen en mij te bewerken. Het is makkelijk. Klik gewoon op "Tekst bewerken" of dubbelklik op mij om uw eigen inhoud toe te voegen en het lettertype te wijzigen. Voel je vrij om me te slepen en neer te zetten waar je maar wilt op je pagina. Ik ben een geweldige plek om een verhaal te vertellen en uw gebruikers iets meer over u te laten weten.
09
Worden er producten naar het buitenland verzonden?
Ja, uw bestellingen kunnen in alle delen van de wereld worden afgeleverd. Klik voor uitgebreide informatie op www.regenboogfashion.nl
02
Kan ik het product dat ik heb besteld wijzigen?
Ja, je hebt de mogelijkheid om de producten die je hebt gekocht te wijzigen. U kunt het product dat u wilt wijzigen doorsturen naar onze whatsapp-ondersteuningslijn of
U kunt onderaan uw factuur de code van het product opvragen.
04
Wat zijn de betalingsmogelijkheden?
U kunt uw bestellingen betalen met creditcard, postwissel en elektronische overboeking.
06
Hoe kan ik de kleuren en patronen in het pakket kiezen?
Na het kiezen van de kleur, het patroon en de maat van uw product, specificeert u het gedeelte "VOEG BESTELLINGSMELDING TOE" in het winkelmandje.
08
Kan ik naar uw winkel komen om uw producten te bekijken en te kopen?
Op onze site vind je alle producten. Binnenkort gaat onze winkel open.
10
Hoe kan ik op de hoogte worden gehouden van de vernieuwde producten?
Nadat u bent ingelogd op uw lidmaatschap op onze site, klikt u op de meldingsknop als het gaat om voorraad en klikt u op het product dat is uitverkocht.
Bij informatie wordt uw mail verzonden.